Op deze pagina vind je meer informatie over de verzending en bezorging van jouw bestellingen plus antwoord op veel gestelde vragen:
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij BodySilk Laser Clinic?
In de webshop bestel je met een account, deze kun je aanmaken voorafgaand aan het afrekenen. Je gaat naar het product dat je wilt bestellen, selecteer het aantal dat je wilt ontvangen en voeg ze toe aan je winkelmand. Als je klaar bent kun je de geselecteerde producten afrekenen in de winkelmand.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 4,95. Bestel je boven een waarde van €60,- dan is de verzending gratis. Ook is het mogelijk om je bestelling op te halen in onze kliniek in Enschede. Hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Selecteer hiervoor de optie ‘Ophalen bij BodySilk Laser Clinic’.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Ook is het mogelijk om je bestelling op te halen in onze kliniek in Enschede. Hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Selecteer hiervoor de optie ‘Ophalen bij BodySilk Laser Clinic’
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland en in België via DHL verstuurd. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht je bestelling niet kloppen, dan graag contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.30 en 21.00 (info@bodysilk.nl / 053-3033013.
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
U kunt een geplaatste bestelling niet meer aanpassen of annuleren wanneer deze geplaatst is.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wil je een retour aanmelden? Neem contact met ons op via info@bodysilk.nl en vermeld de volgende informatie:
- Wat is er mis met het product?
- Expiry date
Retourneren dient binnen 14 dagen na de bestelling verwerkt te worden. Retourkosten zijn voor eigen rekening.